INSTAGRAM

Instagram

4/21/2014

"And in the day, everything's complex, There's nothing simple"

Hej! Oj, dużo, dużo się pozytywnego działo się ostatnio w moim życiu. Byłam bardzo zadowolona, troszkę później dopadła mnie rzeczywistość, która już taka kolorowa nie jest. Wreszcie wolne! Szczerze mówiąc już mi sił brakowało... Co tydzień był koncert i jeszcze w szkole naprawdę dużo występowałam. Nawet się dziwię, że znalazłam czas na naukę zupełnie nowych piosenek, które pierwszy raz w życiu śpiewałam. O.o
Taa, z M. w ciągu 20 minut przed próbą generalną (apelu z okazji rocznicy Katynia) skleiłyśmy piosenkę Miejcie nadzieję. Próbowałyśmy z różnymi chwytami, nutami, aż w końcu się udało i... wyszło to naprawdę dobrze. :)

Właśnie mi się przypomniało, że muszę nauczyć się tekstu piosenki na Talenty Małopolski. Tak jak myślałam, śpiewam zupełnie inne piosenki, które zakładałam na początku. Cóż... kobieta zmienną jest ! :D Ale najważniejsze, żebym dobrze się czuła w repertuarze, a tak jest. Zaśpiewam 30 kwietnia dwie anglojęzyczne piosenki. Na pewno wtedy po powrocie do domu napiszę post z krótką relacją.

Ogólnie ten i kolejny tydzień będzie świetny, ponieważ w sumie do szkoły będziemy chodzić przez 6 dni (nie licząc soboty, niedzieli) i znowu długi weekend majowy. Dodatkowo są matury i chyba będę mieć z tego powodu wolne, a do szkoły w środę nie pójdę (konkurs :D), więc powinnam mieć jakieś 8 dni wolnego. 

Jeszcze jedna mała sprawa. Kolega podsunął mi taki pomysł, więc... Co wy na to, żebym co jakiś czas dodawała krótkie filmiki na YT? Jak na razie nie wiem, w jakiej formie by to było. Muszę to przemyśleć.

18 komentarzy:

  1. Piosenki Jacka Wójcickiego od wczoraj non stop za mną łażą. 'Miejcie nadzieję' to jedna z moich ulubionych piosenek tego wykonawcy.
    Powodzenia w Talentach Małopolski! ;)
    Ech! Też bym chciała tyle wolnego!
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że dojdę troszkę dalej w TM. :D

      Usuń
  2. Cieszę się, że wszystko pozytywnie u Ciebie idzie :) I możesz dodawać filmiki, czemu nie?

    Ponieważ jesteś Bloggerem, zapraszam tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2014/04/5497-55oo-poland-is-happy-o-co-chodzi.html - akcja, w którą powinieneś(powinnaś) wziąć udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... zaczynam się zastanawiać nad wzięciem udziału w tej akcji. :D Muszę coś wymyślić, może uda mi się go nagrać... xD

      Usuń
  3. Bardzo spodobał mi się twój blog, fajnie piszesz C:
    Obserwuje
    http://crazyclody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) obserwuję i liczę na to samo
    http://victoriablog6338.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że daleko zajdziesz w Talentach Małopolski. Świetny pomysł z dodawaniem filmików na YT.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobra piosenka The Cranberries. Wstyd się przyznać, ale znam ten zespół tylko z "Zombie". Musze sięgnąć po resztę.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ten zespół znałam z "Zombie", ale jakiś czas temu przesłuchałam kilka piosenek i bardzo mi się spodobały. :D

      Usuń
  7. nagrywaj filmiki na yt super pomysl!

    moglabys mi pomoc i kliknac w link do oasap po prawej stronie mojego bloga? to dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję
    www.ruthless-silence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą piosenki. Tak, nagrywaj filmiki na yt :) Trzymam kciuki.
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,informuję,że blog miejsce--snu nie jest aktualny :D Teraz jestem tylko tutaj :)
    http://bleeding-through.blogspot.com/ Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, fajnie tu :D pozdrawiam, joey / MAYBEIMINSANE.BLOG.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z filmikami bardzo fajny:)
    Powodzenia na koncertach!!
    NN na http://prixie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń