INSTAGRAM

Instagram

5/29/2014

"ŚPIEWAMY I GRAMY DLA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II" (wideo z koncertu)

Cześć! Tak... troszkę bloga zaniedbałam, ale mam postaram się w najbliższym czasie dodać coś ekstra. Nie miałam weny i za bardzo czasu, by coś napisać. Dzisiaj się zmobilizowałam. :D
Jeszcze się maj nie skończył, ale mogę już teraz stwierdzić, że był/jest bardzo udany. Było kilka małych wypadów tam i siam. :D Chociaż chorowałam, i jak zawsze przy moich problemach zdrowotnych miałam antybiotyk, źle nie było. W miarę szybko mi przeszło.

Już wcześniej wspominałam o koncertach, na których ja między innymi będę śpiewać. Są już za mną... Szkoda... ;( Jeszcze bym sobie pośpiewała w takim składzie jaki był.
Ogólnie koncerty się udały i bardzo podobały. Był Canon Pachelbela (który wręcz ubóstwiam od dłuższego czasu <3); Ave Maria w wersji Lorenca (też bardzo lubię, wykorzystałam ten utwór w projekcie z WOSu Muzyka Filmowa) i prześliczne Hallelujah Cohena. Jest całe nagranie z koncertu, który odbył się w niedzielę. Tak, więc... KONCERT (Jest filmik oraz krótki opis).

Lub też pod tym linkiem możecie posłuchać/oglądnąć występu. NAGRANIE
Gdy dostałam wiadomość o opublikowaniu filmu od razu pobiegłam z koleżankami do biblioteki.

Pod koniec czerwca wszyscy spotykamy się na ognisku, zapowiada się bardzo ciekawie... xD



7 komentarzy:

  1. Świetny koncert. Bardzo podobał mi się.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Hallelujah" Cohana wielbię. Choć zawsze mnie zastanawia, czemu oryginał jest żywszy, a covery to zazwyczaj ballady.

    Nowe recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, zastanawiające...

      Usuń
  3. „Canon" jest prześlicznym utworem! ^^ Sama kilka razy go wykonywałam! :D Cieszę się, że koncert był udany! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon, ze wszystkich utworów podoba mi się najbardziej. <3

      Usuń
  4. Zapraszam na nową notkę na http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń