INSTAGRAM

Instagram

5/05/2014

Weekend majowy

Cześć! Jakie życie licealisty jest cudowne... :D To już mój chyba 5 dzień wolnego od szkoły i jeszcze tylko wtorek i środa. Ah, te matury...  Nom, właśnie. Wszystkim maturzystom życzę połamania pióra.
Za rok czeka mnie ten sam los, ale w troszkę innej formie... Tak! Znowu są jakieś zmiany, z jednej strony na plus, a z drugiej... już tak pozytywnie nie jest, ale nie ma co się załamywać, podobno zawsze "nowa" matura jest banalnie prosta. :D

Tak ogólnie... działo się u mnie bardzo dużo. Ale może spróbuję streścić ostatni tydzień.
Hmm... w środę wzięłam udział w Talentach Małopolski. Chyba jednak wybrałam złą kolejność piosenek... Mogłam najtrudniejszą wykonać jako pierwszą, wtedy może bym przeszła dalej, choć... chyba na pewno, biorąc pod uwagę tegoroczny poziom konkursu. Odsłuchałam swoje nagranie i nie jest tragicznie... Śpiewałam "bezpieczną" dla mnie piosenkę, gdzie nie miałabym się jak na niej wysypać. A mowa o piosence
Uncover Zary Larsson. Fajnie wychodzą mi wysokie dźwięki w tym utworze. A gdyby jurorzy poprosili mnie o kolejną piosenkę to byłaby Celine Dion i Barbra Streisand ( Tell him ).

Kolejne dni też fajnie mi minęły. Byłam na 18 koleżanki z klasy. Kolejnego dnia była też próba z chórem i zespołem na najbliższe koncerty. Wczoraj byłam na meczu piłki nożnej oraz na urodzinach kolegi. Taaa, druga część postu jest bardzo rozwinięta... Nie ma co ! :D

 


11 komentarzy:

  1. Wy to macie fajnie! Tyle wolnego! Jedyna rzecz, którą zrobili u nas, żeby umilić nam życie w szkole to pozwolenie na wyjście na pole na 10 minut w ciągu jednej przerwy dziennie...
    Szkoda, że nie dostałaś się do Talentów Małopolski. :( Następnym razem na pewno się uda. ;)
    Świetne zdjęcia! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz naprawdę super w szkole, u mnie niestety tak nie jest... Ale będzie spotkanie Samorządu Szkolnego, na którym tą kwestię poruszymy :)

      Usuń
  2. Chciałabym zobaczyć jak śpiewasz Uncover. Szkoda że nie udało Ci się przejść dalej.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nagrasz filmiki na YT, chętnie posłuchałabym Twoich nagrań :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedno nagranie, ale z 2012 roku... Myślę, że coś nagram niedługo :)

      Usuń
  4. Zapraszam na nową notkę na blogu http://true-villain.blog.pl/ NIE, to nie żart ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłoby fajnie,gdybyś nagrała utwory Celine Dion :):) Jak zwykle świetne zdjęcie:)
    Ps.Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o "Tell him", jednak gdybym coś nagrywała, to będzie coś po polsku.

      Usuń

  6. Zapraszamy na naszą stronę, gdzie prowadzimy gazetkę internetową! Znajdziesz tam wiele ifo o gwiazdach, recenzje płyt oraz teledysków oraz wiele więcej. Pozdrawiamy – ekipa Na Czasie
    http://pour-the-music.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nową notkę na http://true-villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń