INSTAGRAM

Instagram

6/09/2014

Jeszcze trzy tygodnie... do upragnionej wolności (Wakacje).

Cześć! Jest tak piękna pogoda... Właśnie dlatego, idę na spacer z przyjaciółką, którą już dawno nie widziała. Szkoda tylko, że będzie przez miesiąc w Polsce. Jakoś będę musiała poprzesuwać zajęcia, żeby w tygodniu znaleźć czas.

Od tygodnia mam jeszcze troszkę mniej czasu. A mianowicie.... zapisałam się na kurs prawa jazdy. :D Mam za sobą już jeden wykład. Jutro mam jechać po szkole na plac i zaraz po nim na kolejny wykład. Do 18 mam jeszcze jakieś 3 miesiące, więc powinnam się jakoś wyrobić, bo już we wrześniu chciałabym odebrać dokumenty.

Cały weekend upłynął mi bardzo miło. Tak bardzo, że nie znalazłam czasu na naukę... Jak tak mogłam ?! :D
18 kuzyna, ślub koleżanki (zespół występował) i I Komunia kuzyna.... Czasu na szkołę zabrakło, dlatego też dzisiaj jestem w domu i będę się uczyć wojen Rzeczpospolitej w XVII wieku. Przeraża mnie tylko ilość dat, na szczęście pamiętam coś z gimnazjum.

Jeśli ktoś jeszcze nie oglądał to zachęcam.... KONCERT 

8 komentarzy:

  1. Powodzenia na kursie a potem na egzaminie ;) Prawko robiłam w 2 liceum, ale bardzo rzadko jeżdżę :(

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Prawo jazdy jest bardzo potrzebne. Na pewno będę dużo jeździć.

      Usuń
  2. Powodzenia na kursie. ;)
    Świetne zdjęcie. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że uda Ci się zdać prawko. Powodzenia w nauce.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń