INSTAGRAM

Instagram

6/30/2014

"Znajdź mnie szybko. Zanim znajdzie mnie kto inny." Haruki Murakami

Cześć! Dokładnie za dwa miesiące ukończę 18 lat. Super sprawa, choć nie czuję się na ten wiek. Chciałabym być troszkę młodsza... czyli po prostu mieć tyle na ile wyglądam. Od 30 sierpnia... zacznie się.

Jestem bardzo zła... znowu się przeziębiłam... Ja to mam szczęście, co miesiąc od stycznia mam problemy z gardłem, a później co za tym idzie kaszel i tak dalej. Chyba wczoraj na koncercie się doprawiłam...Występował Mesajah. ;) Moim koleżankom chyba nie przypadł do gustu... Mnie wręcz przeciwnie. Ogólnie jestem otwarta na różne gatunki muzyki, nie ograniczam się do jednego.

Miałam mieć dzisiaj jazdę, ale źle się czuję i na dodatek pogoda jest okropna. Ciągle pada... No to siedzę w domu i leżę w łóżeczku, zaczytując się w mojej ulubionej lekturze. Obecnie przerabiam rozdział o skrzyżowaniach. :D Jutro, gdy będzie mi się nudziło (na 100 % tak będzie) będę odpowiadać na pytania i robić notatki z książki. Trzeba zacząć się uczyć, choć dużo wiem to i tak lepiej powtórzyć.

A tak w ogóle ma być jakaś impreza dwudniowa na boisku sportowym u mnie. Pewnie się na chwilę przejdę, nie chce mi się siedzieć w domu... Tylko, żeby pogoda była w miarę ładna...


5 komentarzy:

  1. Haruki Murakami jest genialny.
    Co do prawka jeszcze nie zaczęłam ale juz niebawem.. ;]

    zapraszam.
    dopiero zaczynam,
    incognito-girl

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też pogoda jest beznadziejna :/
    uwielbiam tą piosenkę :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za Masajah nie przepadam (nawet nie wiem jak to się odmienia xd).
    Zdrowiej tam. ;) U mnie też jest beznadziejna pogoda. :(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam swoje jazdy w deszczu. Słabe doświadczenie. Śliska droga, trzeba podwójnie uważać. Do tego - jak się uruchamia te wycieraczki? :D

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 18 lat to nie tak dużo. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i żeby pogoda była lepsza.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zaspraszam

    OdpowiedzUsuń