INSTAGRAM

Instagram

7/18/2014

"Nie jes­teś dziw­na. Tyl­ko jeszcze się nie zdefiniowałaś." Haruki Murakami

Hej! Wakacje jeszcze trwają. Mam tyle rzeczy do zrobienia i tak dużo czasu, że nie wiem od czego zacząć... Zupełne przeciwieństwo czasu, gdy chodzę do szkoły. Jak by nie było dla chcącego nic trudnego i po głębszym przemyśleniu sprawy...zawsze mam chwilkę. Ale! Nie dla każdego... Jestem świadoma faktu, iż czasem (a nawet bardzo często) jestem wredna, dla osób średnio cieszących się moją sympatią, albo... po prostu wkurzających mnie.
-Kto by nie był?
-Tylko fałszywe osoby...

Zmieniając temat. Znalazłam kilka całkiem przyjemnych piosenek. Już mam wizję na konkurs w drugim semestrze. Tak! Zgadza się już myślę o tym co będę śpiewać. No cóż... uwielbiam planować.
W związku z tym wpadłam na GENIALNY pomysł. Już w kwietniu, gdy uświadomiłam sobie trudną prawdę wymyśliłam "coś". Ale teraz przemyślałam i będę działać we wrześniu, bo to byłaby super sprawa. Kolejny projekt... I akurat on musi dojść do skutku, choćby nie wiem co. Przecież jestem już prawie z ostatniej klasie, jak nie teraz to już wcale.

Wybrałabym się do kina. Chyba coś w tym kierunku zadziałam. Przeglądnęłam repertuar i moją uwagę zwrócił film Step Up: All In. Wszystkie poprzednie oglądnęłam i tą też muszę. Tak w ogóle gra w Step Up Iza Miko...

h

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizowaniu projektu! :D Na pewno dojdzie do skutku! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno w kinie nie byłam. Nie pamiętam nawet od kiedy ;)

    Nowe wydanie magazynu "MadHouse" na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam twój cover "Pada śnieg" na YT :) masz świetny głos :)
    powodzenia w realizowaniu planów! :)

    http://drabcarper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt na pewno się uda. Słyszałam że Step Up: All In to najlepsza część ze wszystkich więc sama muszę się na niego wybrać.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę piosenkę. Step up również oglądałam wszystkie części i kocham wszystkie!

    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń