INSTAGRAM

Instagram

7/29/2014

"Nigdy się nie poddawaj w tym co robisz. Osoba z wielkimi marzeniami jest o wiele silniejsza od tej znającej wszystkie prawdy" A.Einstein

Hej! Jestem bardzo zła... Miałam wielkie plany na ten tydzień, a dokładniej na każdy wieczór... Mam dość tej pogody. Do południa jest ślicznie, a później... a później jest burza i pada deszcz. Przez to tracę całą ochotę, żeby gdzieś pójść. Ale jeszcze tak tragicznie nie jest.
Wykorzystałam wczorajszy dzień i już od 11:00 szalałam z kuzynką. Robiła mi zdjęcia, które przerabiam już drugi dzień. Zawsze przerabiam zdjęcia, zostawiam je na chwilkę i później patrzę takim "świeżym okiem" na fotografię i poprawiam je, lub zupełnie inaczej coś robię.
Jutro mam się spotkać z koleżankami i przy okazji zaopatrzę się w antyramy, oraz wywołam zdjęcia.
Z jednym z nich w roli głównej mam pomysł, ale nie napiszę co to jest, bo ktoś się dowie, a nie powinien (w końcu niespodzianka). Natomiast drugie zdjęcie też będzie dużych rozmiarów, ale powieszę sobie je nad łóżkiem. Nie żebym była jakimś narcyzem. Oczywiście. I... Tak! To będzie mój portrecik. Już dawno sobie to zaplanowałam, a mam świetne zdjęcie. Jakiś czas temu robiłam sobie do dowodu u fotografa i bardzo mi się spodobało, więc... Będzie sobie wisieć na ścianie w moim pokoiku.
Kolejnego dnia również mimo wszystko wybiorę się na zakupy z koleżanką. Robimy coś wspólnie i musimy dogadać kilka spraw itd. Związane jest to miedzy innymi z tym jednym zdjęciem. :D
Także bardzo krytycznej sytuacji nie ma, ale chciałam chociaż raz przejść się na TKB (Tydzień Kultury Beskidzkiej).

A poniżej efekt ostatniej sesji. Taka mniejsza część.




12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, musisz mieć dobry aparat ;) I nie martw się u mnie pogoda jest tak samo beznadziejna, trzeba liczyć na poprawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia 1 naj :) Nie przejmuj się dzisiaj tak u mnie lało,że cała zmokłam ;D
    Pewnie niedługo pogoda się poprawi.Pozdrawiam i dziękuję za info o nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się sielski krajobraz, jaki przedstawiacie na zdjęciach. Tak inny od tego całego zgiełku miast...

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki krajobraz najbardziej lubię. :D

      Usuń
  4. Zdjęcie są prześliczne. Ładnie na zdjęciach wychodzisz. U mnie też rano ładna pogoda a później deszcz.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby to Bella, ukryta wśród łąk i czekająca na swojego Edward'a? Takie wspomnienie łąki mi przyszło od razu na myśl, jak zobaczyłam zdjęcia :) Co do myśli Einsteina, myślę, że jest piękna. Naprawdę piękna, tak, jak wiele z jego myśli - w końcu za coś te Noble dostał ;] Wynalazcy muszą mieć wiarę, a więc inaczej siłę do wykonywania kolejnych eksperymentów, Inaczej wiele z nich, by nie powstało. Jeden z wierszy do "Szkoły uczuć"(nie bezpowodu - jest tam cytat) nosi tytuł "Einstein wierzył w Boga" - recenzja-filmu-wierszem.blogspot.com. Jak będziesz miała ochotę przeczytaj :) A wkrótce i na Versemovie nowy wiersz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie prześliczne!
    PS. obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wyglądasz :)

    Jeśli spodoba Ci się mój blog, to co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie ubrana jesteś. I jakość taka fajna. I chyba góry w tle... Cudowne zdjęcia. C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jest, że jak się coś planuje to wszystko robi by zepsuć Twoje plany.. U mnie pogoda też taka jakaś kiepska, nawet nie mam jak na sesje wyjść.. Cóż trzeba sobie jakoś radzić.

    obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń