INSTAGRAM

Instagram

7/25/2014

"Zmiany przyjdą na pewno, lecz nie wtedy, kiedy się na nie czeka." Stefan Kisielewski

Cześć! Jak mijają wakacje? Wreszcie jestem mega zadowolona. Mój świetny humor nie opuszcza mnie nawet na chwilkę. Tak dużo się dzieje... Każde wakacje są lepsze od poprzednich. Jak się jest starszym można więcej... Zazwyczaj. :P Z domu "znikłam" na dwa dni. Byłam na girllu, który był prześmieszny, świetny itd...
Tak ogólnie to każdy kolejny rok jest jeszcze bardziej udany i naprawdę bardzo pouczający.
Czas zawsze pokazuje komu można ufać, a kogo unikać lub lepiej... mieć bliżej siebie, żeby za bardzo nie rozpędził się w podkładaniu kłód pod nogi. Takie refleksje ostatnio miewam. Póki co tylko do tej pierwszej grupy jestem pewna. No, ale koniec... Jak dobrze być realistką... Mogę przewidzieć wszystko co się zdarzy w przyszłości i tak naprawdę póki co tylko jedna rzecz mnie dotychczas zdziwiła tak mniej pozytywnie. Ale na szczęście udaje mi się większość rzeczy rozpracować dużo wcześniej, dzięki mojemu zdrowemu podejściu do życia. Czasem po prostu jestem za bardzo poważna. O! To byłby dobry temat piosenki. <3

Tydzień temu można powiedzieć, że miałam 18 (w gronie rodzinnym). Troszkę wcześniej. W sierpniu za bardzo nie dałabym rady. Jedynie ze znajomymi gdzieś się udam w dniu moich urodzin. Jeszcze zobaczę co i jak. Muszę się pochwalić dostałam prześliczny bukiet, który składał się z 14 czerwonych różyczek i 4 goździków, czyli w sumie 18. <3 Zakochałam się w nim.

A teraz pomagam pakować się siostrze, która wyjeżdża na kolonię. Więc... więcej się nie rozpisuję.

5 komentarzy:

  1. Moje wakacje chyba też z każdym latem są coraz lepsze. :) W poniedziałek wyjeżdżam na obóz harcerski. Zobaczymy jak będzie tym razem. :D
    Osiemnaście lat. Kiedy czytam blogi pełnoletnich osób, wydaje mi się, że nie dorosłam jeszcze do pisania...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie że masz bardzo udane wakacje.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka, na prawde bardzo fajnie się czyta. Mam nadzieję że będe informowana o nowych postach. natalia-oreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń