INSTAGRAM

Instagram

8/10/2014

2 latka !

Hej! Już dzisiaj mijają dwa lata od założenia bloga. Pamiętam jak to było... i ten dylemat jaką nazwę powinien on nosić. Blog w pewnym sensie rozpoczynał kolejny etap (nawiasem mówiąc bardzo udany) w moim życiu, a mianowicie: LICEUM. Po tylu latach prowadzenia blogów (czyli od 2008 r.) nie wyobrażam sobie, żebym nie pisała. Tak samo jest ze śpiewem. Jak już się zaangażowałam i tak dużo czasu poświęcam temu, naprawdę trudno byłoby mi się z tym rozstać, a gdyby nawet to w moim życiu pojawiłaby się pustka. Szukałabym na pewno innych zajęć. Co ja piszę! Nie szukałabym, bo nie zrezygnowałabym z tego. To już jest jakaś część mnie. Mogę sobie wyobrazić jakie będą posty, gdy będę na studniach w Krakowie. Zdecydowanie będzie bardzo dużo zdjęć. Obecnie też mogłoby ich być troszkę, ale na razie bawię się Photoshopem, więc nic nie dodaję.

A tak w ogóle to już połowa wakacji minęła. Jest rewelacyjnie. Co tydzień jakieś ognisko czy impreza, więc jest dużo okazji do spotkań z przyjaciółmi. Poza tym wszystkim również są, na przykład: obiady na mieście lub zakupy. Nawet M. mi doradza jak się ubrać, biorąc pod uwagę, że jest chłopakiem, to całkiem nieźle mu to wychodzi. :D Jak dobrze jest mieć zaufanego doradcę w każdej sprawie.

Ostatnie dni poświęcam nauce, pasowałoby robić już testy na komputerze. Jeszcze nie mam terminów egzaminów na prawo jazdy, ale wydaje mi się, że będę je mieć przed urodzinami.
Jazda idzie mi bardzo dobrze, już wszystko mniej więcej mam już obczajone. Przestrzegam ograniczeń prędkości, ale jak jestem poza terenem zabudowanym... 90km/h nie przekraczam, ale tak 80km/h. Uwielbiam te prędkości. <3

Co wydarzyło się mi kilka dni temu... Jak zawsze na lajcie poszłam sobie na chór. Dobrze, że miałam w torebce kurtkę. Gdy wracałam do domu zaczęło padać. Po mimo kurtki na sobie zmokłam do suchej nitki, no może prócz bluzeczki. Co to było... Jakby nie patrzeć nawet ten spacerek całkiem "okej", w deszczu... idealna scena do komedii romantycznej, gdyby nie mały szczegół. Mój realizm wyparł całkowicie mój romantyzm... W końcu! Ale, że życie to nie film, ani bajka... Choć mogłoby być... I tak marzyłam o czarodziejskim jednorożcu, który zabierze mnie w siną dal. No... może nie aż tak, do domu by w zupełności wystarczyło. :D Jednak z jakże uroczego spacerku wybawił mnie znajomy. xD
Właśnie w takim momencie obiecałam sobie, że zdam prawko i gdy rodzice nie będą mogli po mnie przyjechać (bo akurat ich w domu nie ma), sama sobie samochodzikiem pojadę.
Ale wracając, fajnie wyglądałam. <haha> 

A tu jeszcze zdjęcie, gdy włosy miałam dużo krótsze. Teraz jest bez porównania, szczególnie gdy zrobię sobie fale.  Hmm... w żadnym razie nie jest to samouwielbienie, kto mnie choć troszkę zna ten wie. ;)

12 komentarzy:

  1. Życzę Ci żebyś tego bloga prowadziła kolejne parę lat :) Jesteś świetna. Pozdrawiam! <3

    natalia-oreiro-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 2 lat spędzonych na tym blogu ;) Widać, że prowadzenie go sprawia ci frajdę, bo inaczej dawno byś to wszystko rzucila.

    Nowa recenzja. The-Rockferry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje 2 lat! Życzę wytrwałości w dalszej pracy.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN Demi na Teen Choice Awards zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Życzę powodzenia, cierpliwości w dalszym prowadzeniu bloga :)

    http://anisza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i trzymam kciuki za dalszą wytrwałość w prowadzeniu blogaa :)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach z tą prędkością uważaj, ja zdawałam prawko 4 lata temu - niestety zdałam za drugim razem, bo za pierwszym przekroczyłam prędkość o 5km/h !!! ;/

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, mam nadzieję, że mi się też uda prowadzić bloga przez dwa lata i ani razu nie przestać :)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa lata bloga! Serio, podziwiam Cię. Ja także kocham śpiewać i nie wyobrażam sobie życia bez śpiewania. <3 Wprawdzie nie należę do chóru, ale do zespołu wokalnego, a co piątek chodzę na harcerskie śpiewogrania. :) Powodzenia w zdawaniu prawa!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog Dwa lata to bardzo dużo. Sto Lat dla bloga.
    Obserwuje i zapraszam do mnie www.przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego dla bloga ! :D

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuję rocznicy, wytrwałości i życzę dużo weny :)

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga, gdzie pojawiła się relacja z koncertu Eweliny Liskowskiej. Byłabym bardzo wdzięczna za wszelkie opinie i sugestie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi there i am kavin, its my first time to commenting anywhere, when i read this piece of writing i thought i
    could also create comment due to this brilliant post.

    my website ... small bathroom renovation ideas - homeimprovementdaily.com -

    OdpowiedzUsuń