INSTAGRAM

Instagram

8/30/2014

"Dozwolone od lat 18 (...)", czyli co już mogę?

Cześć! Troszkę mi zeszło z napisaniem nowego postu. A tak w ogóle... Jestem już taka dorosła... ale w metryce. Bycie dorosłym jak dla mnie nie rozpoczyna się po ukończeniu 18 lat. To jest jakiś ciąg wydarzeń i skutków, które sprawiają, że jest się dojrzałą, odpowiedzialną (itp. itd...) osobą.

Uczyłam się na egzamin z części teoretycznej na prawo jazdy cały tydzień (wcześniej też, ale nie tak intensywnie)... Szczerze? Kułam jak nigdy w życiu, nauczyłam się rzeczy naprawdę zbędnych, żeby nic mnie nie zaskoczyło. (Jaki wstęp, zaczynam się już sama siebie bać xD). Ale! Tak jest jedno "ale". Jakie ja mam szczęście (zawsze to wiedziałam, swoją drogą), zabrakło mi jednego, jedynego punktu, żeby zdać. Dobra, już nie chodzi o to czy zaliczyłam, ale o to (żeby było najciekawiej)... JEDEN punkt. Serio?!? To jest kolejne fatum, które nade mną ciąży, zaraz po "2 miesiącach" (nieliczni wiedzą o co chodzi ^^). Przerobiłam dwa razy książkę, plus jeszcze taką inną oraz pytania z płytki i z internetu, których było strasznie dużo.
Przychodzi egzamin, siada sobie Klaudia przed komputerem patrzy... Pytania próbne... było ich kilka, na każde znałam odpowiedź. No i za chwilkę zaczyna się egzamin. Wspomniałam, że trzęsłam się jak galareta? Pytań było coś koło 32, z czego może 5 z kilkuset, które przerobiłam były na tym teście. Czyli większości w życiu na oczy nie widziałam. Generalnie wszystkie pytania są zrobione pod jeden szablon, nie powinno być problemu. Jednak jak są one sformułowane... to już inna sprawa. W następnym tygodniu mam znowu ustalać termin kolejnej, już mojej drugiej próby. A myślałam, że będę oblewać 18 razem z teorią... Nic nie szkodzi, będzie więcej "imprez". No... i tyle. Jaka byłam zła, cała moja wizja świata i mojej osoby... upadła... Już mi przeszło. Kolejny raz będzie dużo lepszy, już ja się o to postaram. *.*

Kolejna sprawa... Głównie coś czego zawsze nie lubiłam. A kto lubi? Chyba nikt.
Ukończenie 18 lat jest bolesne. W prezencie otrzymuje się wezwanie do szczepienia... Igły się już nie boję, w sumie nigdy się nie bałam tylko to bardzo bolało. Teraz było odwrotnie prawie nic nie czułam, do chwili. Przez jedną noc nie mogłam spać... A dlaczego? Po tej szczepionce moje ramię... No myślałam, że nie wytrzymam... a rano miałam teorię. (Wracając... był ktoś wczoraj o 11:00 w Bielsku-Białej w WORDzie? )
Do tej pory czuję, iż posiadam tę część ciała. ;D 

Tak zwany egzamin dojrzałości, czyli MATURA. Na dobre rok szkolny jeszcze się nie rozpoczął, a już wszyscy dopytują mnie co zdaję, na jakie studia chce iść. Zarysowany mam ogólnie plan, ale znając mnie i historię mojego wyboru szkoły średniej... Moja decyzja zmienić się może jeszcze tysiąc razy. Póki co moim wyborem jest: Dziennikarstwo na Uniwersytecie Papieskim w Krakowie. Zastanawiam się jeszcze nad specjalizacją.
Oczywiście mam plan B... Tylko nie wiem, czy w mundurze dobrze bym wyglądała... ;p No i oczywiście jest plan nad planami, czyli grudzień. A konkretnie, chciałabym spróbować swoich sił w precastingach do Must Be The Music. Zawsze jest to jakaś przygoda lub sposób na sprawdzenie się na takim polu.
Co sądzicie?


12 komentarzy:

  1. matura wcale nie jest taka straszna zależy jakie kto ma podejście ;) pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to zawsze jest z tym jednym punktem! Mi zabrakło tyle samo co Tobie, żeby być laureatką w konkursie kuratoryjnym z języka polskiego, a gdybym nią została, nie musiałabym pisać testu szóstoklasisty, tylko z automatu miałabym tam wpisaną maksymalną ilość punktów! Za drugim razem na pewno pójdzie Ci świetnie! ;)
    Łohoho! ^^ Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię w Must Be The Music! ^^ Spróbować nie zaszkodzi. ;)
    Też nienawidzę szczepień! ;-; Boże, co to jest! ;-; Jak byłam młodsza panicznie bałam się igły! Teraz już trochę mniej, ale dalej nienawidzę tego robić.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matura na pewno dobrze ci pójdzie. 18 lat to nie tak długo

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne włosy ♥

    http://zolilollix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbuj z tym MBTM! A nuż się uda. :) Trzymam kciuki za pomyślną realizację wszystkich planów. :)

    http://hairdryer-gonna-dry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudiaa spróbuj w MBTM na pewno ci się uda.Masz piękny głos. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdawałam prawko według starych zasad i nie było tak źle. Ale współczuję wszystkim, którzy robią to teraz.
    Matura to nic strasznego. Nie ma co się bać.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sądzę, że jest się dorosłym wtedy, kiedy trzeba samemu załatwiać wszystkie papiery w urzędach ;).
    Też kiedyś chciałam iść do MBTM ale stwierdziłam, że te tandetne programy nie są dla mnie.

    Zapraszam na www.Pour-The-Music.blog.pl - internetową gazetę o muzyce, gdzie znajdziesz recenzje o teledyskach, albumach, newsy oraz wiele innych muzycznych tematów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do "The versatile Blogger Award". Więcej informacji na moim blogu.

    natalia-oreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) U mnie nowy post :D Trochę zaniedbałam bloga bo pracowałam nad nowym głównym Powodzenia na maturze:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia!
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na nowy post.
    http://bleeding-through.blogspot.com/ Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń