INSTAGRAM

Instagram

8/18/2014

"Radio będzie grać A w nim, tak jak kat Ten mój własny durny głos Co śpiewa wciąż, że Jestem chora Nieuleczalnie chora"

Cześć! Znowu się zakochałam... Jak zauważyłam jestem naprawdę bardzo kochliwa. Jak to zawsze bywa w... piosence (i właśnie tu, w tym momencie, chce się, aż rzec: "Of course", albo w moim przypadku raczej powinnam: "natürlich" :D). Tak, więc... utwór Jestem chora. W oryginale jest po francusku i wykonuje go parę wokalistek. Najbardziej podoba mi się interpretacja Lary Fabian. Obiecałam sobie, że muszę się tej piosenki nauczyć, ale w polskiej wersji. Powiedzmy, że nie będę kaleczyć francuskiego... Chwilka! Cierpię na przerost ambicji, więc... Bonjour!

"Znów jestem chora
Na Ciebie jestem chora

Zabiłeś we mnie cały śpiew

Przelałeś ze mnie całą krew
A ja zostałam tu na dnie
Tak chora
Z tym sercem wciąż na torach
Czy słyszysz? 
Jestem chora!"


W tym samym czasie znalazłam (lub odsłuchałam po krótkiej przerwie) jeszcze kilka innych godnych uwagi utworów, które zaczęłam ogarniać.
Na przykład: H. Banaszek - Żegnaj kotku, A. Franklin - Think . Do tej ostatniej propozycji mam pewne obiekcje...

No i znowu nastąpiła kolejna część pt. Mądre pomysły Klaudii. Piosenka zespołu Zakopower Pójdę 
boso nabrała nowego znaczenia. Szczegóły mojej głupoty może przemilczę. ;) 

Nuda mi nie grozi... ostatnie dwa tygodnie wakacji będą śmieszne i bardzo ważne.
Właśnie! Znacie inne sprawdzone strony, gdzie można znaleźć pytania na egzamin z teorii na prawo jazdy? Już przerobiłam wszystko ze strony prawkobazapytan.pl i szukam jeszcze na innych stronach. Już pewien etap testów potrzebnych do starostwa mam za sobą. Jeszcze egzaminy w Bielsku, a chciałabym już czekać na wyrobienie tego magicznego dokumentu. Zdjęcie będę mieć na pewno 1000 razy lepsze, niż mam w paszporcie... więc będzie czym się chwalić.
Co do zdjęć... Już mam tą moją fotografię w A4, w ramce.  *.*

7 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz :* Cieszę się, że tu wpadłam ;)
    Zapraszam również do siebie. Miło mi będzie jak pozostawisz po sobie ślad ;*
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah! :D Też często zakochuje się w piosence. :D Niedługo na moim blogu pojawi się post muzyczny, więc zachęcam do zaglądania. :)
    Nie denerwuj się w sprawie prawa jazdy. ;) Będzie dobrze!
    Ta dziewczyna z The Voice jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, miło mi się czytało :)

    Zapraszam również do mnie: http://czekoladowa200100.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:-) dzięki za info o nowym poście xd powodzenia (jeśli chodzi o prawo jazdy) będzie dobrze.trzymaj się;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, na pewno zdasz! <3

    natalia-oreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawko na 100% zdasz a tekst piosenki jest fajny.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń