INSTAGRAM

Instagram

3/05/2015

Wielki powrót? "I have nothing, if I don't have you "

Hej! Troszkę zeszło mi z napisaniem tego postu. Cóż mogę, więcej powiedzieć... klasa maturalna. Nie sądziłam, że będzie aż tak ciężko. Nie muszę chyba przypominać o mojej jakże nieźle zapowiadającej się karierze.<haha> No, więc koncertów, i różnych innych występów dużo było.
Założyłam Snapchat'a jak coś to: dusiab . Także...wiedzie gdzie mnie szukać na co dzień.
Zatem, mamy już streszczenie streszczenia mojego życia w ciągu minionych miesięcy. :D


Od czego by tu zacząć... Hmm. O! Już wiem. No to na pierwszy ognień idzie moja największa miłość...Muzyka, jakże by inaczej. W strefie uczuciowej na szczęście nie ma żadnych zmian, bo po co komplikować sobie życie przed maturą. xD Wzięłam udział w Przeglądzie Piosenki Patriotycznej, no i... 3 miejsce zajęłam, byłoby 1, ale to z powodu mojej głupoty. Jednak nie narzekam, bo nawet na nic nie liczyłam, więc dla mnie coś takiego...SUPER! Trzeba cieszyć się z najmniejszego sukcesu, i pracować jeszcze ciężej, żeby w końcu osiągnąć coś czego się pragnie.

Z powodu, aż tak długiej nieobecności na blogu, którą mam zamiar jakoś nadrobić...
TADAM ! 

Filmiki z moich występów w szkole. 
Pierwszy to taki miks różnych występów podczas Zaduszek Artystycznych
Jestem w 0,23- 0,44 i2,24- 2,46 oraz 3,24 do końca
No i kolejny film tym razem z Koncertu Charytatywnego dla Lenki. 
Polecam przesłuchać, oglądnąć w całości.
Przez chwilkę jestem na nagraniu w 7,08-7,18, ale trzeba się wsłuchać, kto przejrzy będzie wiedzieć o co chodzi. xD
Kolejna sprawa, Wyczekiwana, ale później już mniej studniówka... Swoją własną ma się tylko raz, ale też byłam na innej, więc bawiłam się świetnie dwa tygodnie z rzędu. Na pierwszej studniówce miałam na sobie złoto-czarną sukienkę, a już na swoją założyłam moją wymarzoną, szafirową. Nie myślałam o robieniu sobie zdjęć, w trakcie imprezy, bo jak wiadomo nie myślałam o takich rzeczach. Ale! Mam takie coś jak przymierzałam sukienkę, i takie zdjęcie ze Snap'a. Jakość niestety taka sobie, sukienka była w kolorze szafirowym, bo coś tak średnio go widać... ;P 
Studniówka była w styczniu, a do tej pory otrzymaliśmy wszyscy tylko zdjęcia z partnerami... najprawdopodobniej reszta będzie końcem marca... Troszkę późno, a nie mogę się doczekać tego co zobaczę. Liczę, że nie jestem na dużej liczbie zdjęć. :D

W czasie ferii uczyć się miałam do matury, ale jakoś nie znalazłam motywacji. Jakby sama MATURA nią nie była. O.o Ogarnęłam się w tym tygodniu i mam już repetytoria, więc zaczynam się ostro uczyć. Podczas wolnego dużo czytałam, np. 50 Twarzy Grey'a (cała trylogia), 4 tomy z serii Dotyk Crossa Sylvi Day i Jane Austin Rozważna i Romantyczna. Także... nie nudziłam się. Byłam w kinie na 50 Twarzach Grey'a . Hmm...film mógłby być lepszy, ale jeszcze taki najgorszy nie był. Muzyka zdecydowanie była najlepszym elementem filmu. Każda piosenka bardzo mi się spodobała. Szczególnie Skylar Grey I Know You i Salted Wound Sii. 

Będę próbować czasem coś napisać, bo szczerze mówiąc brakowało mi tego. 
W kolejnym poście dodam zdjęcia z mojej ostatniej sesji. ^^
Cóż mogę więcej dodać? Hmm... jeśli ktoś chce być na bieżąco z tym co u mnie zachęcam do dodania mnie na Snapchat: dusiab

5 komentarzy:

  1. Fajnie że wróciłaś. Dużo ciekawych rzeczy działo się w Twoim życiu. Gratuluj zajęcia 3 miejsca. Suknia że studniówki jest śliczna i czekam na nowy post.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wspominam własną 100dniówkę, i gdybym mogła chętnie poszłabym jeszcze raz ;) a tak to teraz zostały tylko studenckie imprezy ;)

    Nowy wpis na http://The-Rockferry.blog.onet.pl z okazji dnia kobiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. :D Już go kiedyś odwiedzałam, kiedy prowadziłam jeszcze swojego bloga.
    Chciałam cię poinformować, że reaktywowałam Wiwernę i wczoraj dodałam nowy prolog. :) Zapraszam cię na niego bardzo serdecznie, mam nadzieję, że ci się spodoba.
    Informuj mnie o swoich nowych notkach u mnie na http://wiwerna.blog.pl/ . :)
    Śmietana. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo za miłe słowa, ale juz nie wróce. Za to czekalam tez na nową notke u ciebie i jest :) Ślicznie wyglądasz, również życze wszystkiego dobrego :* // bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!Fajnie że wróciłaś :) Dziękuje za powiadomienie o poscie :* Masz świetne zdjęcia.Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń