INSTAGRAM

Instagram

12/16/2015

Jak wiązać damski szalik?

    Hejo! 
Zima, już wreszcie jest! Tyle szczęścia. Jest zimno, nic odkrywczego, w końcu ta pora taka ma być. Trzeba się już ubierać w typowo zimowe rzeczy typu: swetry, płaszcze, czy też cieplutkie szaliki. 
    O takie jak tutaj:



**********
**********
    Kto z Was zastanawiał się jak najwygodniej zawiązać sobie szalik wokół szyi? Osobiście długo myślałam, ale nic nie wymyśliłam... Próbowałam różnych opcji, ale nie wszystkie okazały się strzałem w dziesiątkę. 
    Jak to często bywa z pomocą przychodzi pan Google. Wpisałam frazę i szukałam czegoś co okaże się pomocne i w prosty sposób wytłumaczy jak ciekawie wkomponować szal do płaszczyku. 
Przeglądałam wiele stron, aż w końcu YouTube. Skoro są tutoriale związane z krawatami, to czemu nie z szalikami? Tak! Były i one. 
    Zatem poniżej kilka z tych filmów, które według mnie okazały się bardzo pomocne. 


27 sposobów na wiązanie chusty/szalika. 

Jak związać jesienny szal? 11 pomysłów.

Sposoby zakładania: Komin/Szal.

Okrągły szalik- Jak wiązać i nosić okrągły szal?

***

Zapraszam do polubienia / subskrypcji :

4 komentarze:

  1. śliczne szale :)
    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jest tyle pomysłów na wiązanie szala :)


    sszuminska.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, ja też. Można zmieniać wiązanie szala codziennie. :D

      Usuń
  3. Wzajemna obserwacja? Będę bardzo wdzięczna :www.pinklips666.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń